• شناسه خبر : 43288
  • تاریخ انتشار : 23 آذر 1399 - 05:24

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در ایام کرونا خدمات ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در حمایت از قشر ضعیف جامعه ستودنی است.

سید حسن عاملی

آیت‌الله سیدحسن عاملی با حضور در محل برگزاری مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان استان اردبیل اظهار داشت: خدمات ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در نقطه اوج قرار دارد و اقداماتش در ایام قبل و بعد از کرونا در حمایت از قشر ضعیف جامعه ستودنی است.

وی با اشاره به مشارکت چشمگیر خیرین اردبیلی در رزمایش کمک مومنانه گفت: استان ما افراد بزرگواری دارد که در ایام سخت، همنوعان خود را یاری می‌ نمایند که جامعه جهانی به مواسات و همدلی مردم غبطه می ‌خورد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: حضور مردم در صحنه مقابله با ویروس کرونا و همدلی و مواساتی که از سوی مردم در بحث رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت باعث نا امیدی دشمن و نقش بر آب شدن اهداف و سیاه نمایی ‌های آنان شد.

عاملی با انتقاد از مال ‌اندوزی برخی از سرمایه‌ داران تصریح کرد: : اکنون ما در استان فرد خیری داریم که روزانه بیش از هزار پرس غذا را به خانواده ‌های نیازمند درگیر کرونا که از سوی عوامل اجرایی طرح شهید سردار سلیمانی شناسایی شده ‌اند، اعطا می ‌کند که این کار بسیار بزرگی است و ما به داشتن چنین خیرانی افتخار می ‌کنیم.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اردبیل نیز در این بازدید از توزیع توزیع ۲۲ هزار بسته بهداشتی و ۱۸ هزار بسته معیشتی به نیازمندان خبر داد و گفت: در حال حاضر در مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان قرار داریم که در این مرحله نیز ۱۸ هزار بسته معیشتی در استان توزیع می ‌شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up