• شناسه خبر : 43319
  • تاریخ انتشار : 23 آذر 1399 - 06:02

فرماندار شهرستان مشگین شهر از توزیع بیش از ۲۵۰ بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه در مشگین شهر خبر داد.

بسته کالای غذایی

 

اکبر صمدی در جلسه ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا و قرارگاه عملیاتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان گفت : از تعداد ۶۵ هزار نفر افراد غربالگری شده در این شهرستان ، ۳۹۵ نفر افراد مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شده و ۴۴۱ نفر نیز افراد دارای بیماری زمینه ای و در معرض خطر می باشند.

وی افزود:  کمیته های پنجگانه قرار گاه عملیاتی شهرستان فعال بوده و تیم های عملیاتی، اجرایی، حمایتی، مراقبتی و نظارتی سازماندهی شده و بصورت محله محور توسط فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج و با همکاری عوامل انتظامی، بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر، شهرداری، صنعت ،معدن و تجارت ، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی فعالیت می نمایند.

فرماندار و فرمانده قرارگاه عملیاتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان مشگین شهر گفت: همه افراد مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا توسط تیم های مراقبتی پیگیری و در منزل و یا نقاهتگاهها نگهداری و درمان می شوند و درصورت لزوم به بیمارستان ولی عصر (عج) ارجاع می گردند.

صمدی از توزیع بیش از ۲۵۰ بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنان و همچنین ۱۰ هزار ماسک و محلول ضد عفونی کننده بعنوان بسته های بهداشتی در میان نیازمندان و جمعیت هدف خبر داده و ادامه اعمال محدودیتهای ترافیکی و تعطیلی گروههای شغلی ۲و۳و۴ تا پایان هفته جاری تاکید کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up