• شناسه خبر : 44182
  • تاریخ انتشار : 02 دی 1399 - 07:20

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بسته معیشتی به نیازمندان اهدا شد.

بسته کالای غذایی

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در مراسم اهدای کمک ‌های مومنانه اظهار داشت: در آستانه سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مزین به نام ۷۲ تن شهدای کربلا، ۷۲ بسته معیشتی با همت و ستاد اجرایی فرماند امام خمینی (ره)، سپاه ناحیه نیر و گروه‌ های جهادی این شهرستان جمع ‌آوری شده که در بین نیازمندان و آسیب ‌دیدگان از ویروس کرونا توزیع می ‌شود.

وی با اشاره به تداوم کمک مومنانه در استان افزود: در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اقلام معیشتی، بسته ‌های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک و وسایل گرمایشی در بین نیازمندان توزیع می ‌شود و بقاع شاخص استان در این طرح مشارکت دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا همکاری خیرین در تهیه و توزیع کمک‌ های مومنانه بسیار چشمگیر بوده که تاکنون بیش از ۹۰ درصد از کمک‌ های مومنانه این استان توسط خیرین انجام شده است و این کمک ‌ها به طرق مختلف همچنان ادامه دارد.

ستوده با بیان اینکه ترویج سنت حسنه وقف در جامعه وظیفه تک تک شهروندان است، گفت: بقاع متبرکه می ‌توانند در توسعه و ترویج فرهنگ وقف نقش مهمی ایفا کنند که استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه می ‌تواند در فراگیر شدن فرهنگ وقف مؤثر باشد.

وی افزود: اردبیل یکی از استان های پاک در امر موقوفات محسوب می ‌شود و به زودی شاهد سرمایه‌گذاری ‌های خوبی در مسیر جهش تولید و اشتغال خواهیم بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up