• شناسه خبر : 45016
  • تاریخ انتشار : 10 دی 1399 - 01:15

فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: در راستای مدیریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی مراسم های آیینی و مذهبی بصورت مجازی برگزار می گردد.

 

IMG 530099

 

سید عباس مینایی در جلسه ستاد کرونا اظهار کرد: در راستای مدیریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در چارچوب طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها برگزاری مراسم های آیینی و مذهبی در وضعیت های زرد ، نارنجی و قرمز به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد و تمامی مراسمات بصورت مجازی برگزار می گردد.

فرماندار اصلاندوز با اشاره به شکننده بودن وضعیت کرونایی شهرستان خاطر نشان کرد: اگر چه وضعیت شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد ولی این وضعیت شکننده است و تضمینی برای عدم اوج گیری دوباره این بیماری نیست.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در شهرستان اصلاندوز تصریح کرد: در حال حاضر ۳۷۴ نفر در شهرستان مورد تست کرونا قرار گرفته اند و در قالب طرح سردار شهید سلیمانی ۱۰۴ نفر با تست مثبت شناسایی و ۱۰۱ نفر تحت نظارت و حمایت قرارگاه در منازل قرنطینه شده اند و مورد مداوا قرار دارند و سه نفر نیز تاکنون به بیمارستان شهدا جهت بستری ارجاع شده است.

مینایی با اشاره فعالیت متداوم بسیجیان و کار کنان شبکه بهداشت و درمان در طرح شهید سلیمانی گفت: به لطف تلاش کارکنان بهداشت و درمان و بسیجیان دلاور شهرستان اصلاندوز پیشتاز اجرای طرح شهید سردار سلیمانی بوده است و این طرح تا ریشه کن شدن این بیماری با تمام توان ادامه خواهد داشت.

وی در درخواستی از مردم با فرهنگ شهرستان اصلاندوز خواست که زحمات کادر درمان، بسیجیان و مسئولان امر را با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم برگزاری مراسمات مختلف از جمله مجلس ترحیم، جشن های عروسی و مراسمات آیینی و مذهبی؛ ارج نهاده و آنان را یاری نمایند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up