• شناسه خبر : 45150
  • تاریخ انتشار : 12 دی 1399 - 12:24

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: برخی تشویش اذهان عمومی از طریق فضای مجازی را هدف قرار داده‌اند، که این مسئله غیرقابل قبول بوده و نیاز است در این زمینه با ساماندهی فعالیت‌های خبری و رسانه‌ای غیرقانونی این مشکل را برطرف کنیم.

شبکه ارتباطات سایبری

عبدالله بحرالعلومی، دهم دی ماه، در نشست با فعالان رسانه‌ای اردبیل اظهار داشت: ارتقای جایگاه اصحاب رسانه مهم‌ترین خواسته‌ای است که از این قشر فرهیخته و تأثیرگذار جامعه داریم و انتظار می‌رود با حمایت‌های لازم از مشکلات خبرگزاری‌ها بتوانیم این مسائل را برطرف‌سازی کنیم.

وی با اشاره به این که وضعیت و عملکرد حوزه کاری خبرگزاری‌ها در طول تاریخ مطبوعات و اطلاع‌رسانی کاملاً مشهود است بیان کرد: در این زمینه اصحاب رسانه به عنوان تأثیرگذاران جامعه به ایفای نقش می‌پردازند و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نمی‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در حوزه رسانه رعایت چهارچوب‌های قانونی برای ورود افراد صلاحیت‌دار و توانمند به این حوزه نیازمند تدوین و بررسی است تا بتوانیم کار رسانه‌ای را با تخصص و حرفه‌ای به پیش ببریم.

بحرالعلومی تصریح کرد: برخی از افراد با تشویش اذهان عمومی از طریق فضای مجازی به دنبال اغتشاش افکار عمومی هستند که این مسئله غیرقابل قبول بوده و نیاز است در این زمینه با ساماندهی فعالیت‌های خبری و رسانه‌ای غیرقانونی به این مشکلات خاتمه داده شود.

وی اظهار کرد: نیاز به تولید محتوای مناسب و فراهم کردن امنیت خبری در فضای مجازی داریم که این مسئله به عنوان ابزاری جدید برای برطرف‌سازی شبهه در جامعه محسوب می‌شود و باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up