• شناسه خبر : 45259
  • تاریخ انتشار : 14 دی 1399 - 05:09

فرمانده پلیس راه استان اردبیل نیز در ادامه با اشاره به این که ۱۶۷ نفر در تصادفات رانندگی استان اردبیل جان خود را از دست داده‌اند گفت: طی امسال این آمار فوتی به خصوص برای جاده‌های شمالی استان بالاست و نیاز است در راستای کاهش این میزان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد.

تصادف

سید محمد صفوی فرمانده پلیس راه استان اردبیل با اشاره به این که ۱۶۷ نفر در تصادفات رانندگی استان اردبیل جان خود را از دست داده‌اند گفت: طی امسال این آمار فوتی به خصوص برای جاده‌های شمالی استان بالاست و نیاز است در راستای کاهش این میزان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد.

وی با اشاره به این که ۶۶ درصد تصادفات منجر به فوتی مربوط به جاده‌های شمال استان است گفت: نیاز است در راستای کاهش تصادفات برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و تصمیمات اساسی در این زمینه اتخاذ شود و با توجه به این که بیشتر تصادفات مربوط به خودروهای سواری است باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای کنترل وضعیت موجود اتخاذ شود.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: سن ۲۱ تا ۴۰ ساله در حدود بیش از نیمی از فوتی‌ها را به خود اختصاص داده و اکثر آن‌ها در صحنه تصادفات جان خود را از دست داده‌اند که رقم زدن این شرایط نگران‌کننده و ناگوار در استان نیازمند بازنگری‌های اساسی است.

صفوی اظهار کرد: امیدواریم با اتخاذ تصمیمات اساسی و هدفمند در این زمینه و حل مشکلات مربوطه شاهد کاهش تصادفات و نیز رسیدن به یک وضعیت مطلوب باشیم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این مسئله در حال حاضر برای ما بسیار حائز اهمیت است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up