• شناسه خبر : 45261
  • تاریخ انتشار : 14 دی 1399 - 05:31

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل نیز در ادامه با اشاره به این که ۱۹ درصد فوتی تصادفات رانندگی در طی ۹ ماه گذشته نسبت به سال گذشته کاهش یافته است بیان کرد شهر اردبیل توانسته با ۴۶ درصد رتبه نخست کاهش تلفات تصادفات درون شهری را به خود اختصاص دهد.

تصادف

سید حجت فتاحی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل نیز در ادامه با اشاره به این که ۱۹ درصد فوتی تصادفات رانندگی در طی ۹ ماه گذشته نسبت به سال گذشته کاهش یافته است بیان کرد شهر اردبیل توانسته با ۴۶ درصد رتبه نخست کاهش تلفات تصادفات درون شهری را به خود اختصاص دهد.

وی بیان کرد: ۳۸ نقطه حادثه‌خیز در استان وجود دارد که نیازمند تدوین برنامه‌های کوتاه مدت برای رفع و کاهش این نقاط و کاهش تصادفات هستیم که باید در این زمینه تمهیدات لازم انجام یابد تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

فتاحی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در راستای تسریع در اجرا و نیز اقدامات هدفمند و اساسی برای کاهش و کنترل حوادث و تصادفات درون شهری در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است و به همین منظور درصدد هستیم با راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک و بررسی هسته مرکزی برنامه‌های اساسی در این زمینه تدوین کنیم.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارائه آموزش‌های همگانی نسبت به کنترل ترافیک و بررسی هسته مرکزی از اهم مواردی است که باید در این زمینه نیز تصمیمات مناسبی اتخاذ شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up