• شناسه خبر : 46993
  • تاریخ انتشار : 10 بهمن 1399 - 03:13

رئیس فدراسیون کشتی گفت:شهرداری اردبیل در انجام ماموریت فرهنگی واجتماعی خود بهتراست در مناطق محروم وآسیب خیز اردبیل نسبت به احداث سالن های کوچک کشتی اقدام کند.

سالن ورزشی

علیرضا دبیر در دیدار با شهردار اردبیل با بیان اینکه اوضاع و احوال خوبی را در کشتی شاهد نیستیم و باید جمعیت علاقمند به کشتی را در مناطق شهری و روستایی افزایش دهیم، اضافه کرد: در اردبیل از دوران اوج کشتی فاصله گرفتیم و ضرورت دارد با یک هدف گذاری مشخص به سمت تقویت فعالیت ها و همگرایی بیشتر حرکت کنیم.

علیرضا دبیر بیان کرد: البته توسعه فضاهای ورزشی با هدف تأمین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بسیار امر حیاتی و ضروری است و همین که جوانان ما چندین ساعت در سالن های ورزشی اوقات خود را سپری می کنند، حرکتی ارزشمند است.

وی از شهردار اردبیل خواست تا در محلات محروم این شهر نسبت به احداث سالن های ورزشی در ابعاد کوچک برای رشته کشتی اقدام کرده و ما نیز نسبت به تأمین تشک در خدمت فعالان این عرصه خواهیم بود.

رئیس فدراسیون کشتی با قدردانی از امضای تفاهمنامه با شهرداری اردبیل برای توسعه ورزش کشتی اظهار کرد: همتی که شهرداری اردبیل در احداث و راه اندازی سالن های کشتی دارد، ما را ترغیب می کند تا کمک کار این مجموعه در تجهیز این سالن ها باشیم و در آینده نزدیک با سفر به اردبیل به راحتی می توانیم این مجموعه ها را افتتاح کنیم.

دبیر کشتی را تنها رشته مدال آور ایران در المپیک اعلام کرد و گفت: زمانی که کشتی اردبیل در سطح ملی و جهانی می درخشید، خبری از سایر رشته ها نبود ولی امیدواریم کشتی گیران اردبیل کسب مدال المپیک را به ویترین افتخارات این استان اضافه کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up