• شناسه خبر : 47409
  • تاریخ انتشار : 18 بهمن 1399 - 05:11

رئیس سازمان فضای مجازی سراج در استان اردبیل گفت: تولید اپلیکیشن ‌های فرهنگی و بازی برای پلترفرم‌های مختلف موبایل جزو برنامه ‌های اولویت ‌دار سراج اردبیل است.

 

34

 

حامد رضایی در آیین رونمایی از نرم افزار جامع حضرت زهرا سلام ‌الله علیها به همت سازمان فضای مجازی سراج در محل حوزه هنری اردبیل اظهار داشت: تولید اپلیکیشن‌ های فرهنگی و بازی برای پلترفرم ‌های مختلف موبایل جزو برنامه ‌های اولویت ‌دار سراج اردبیل است.

وی با بیان اینکه سراج اردبیل وارد چهارمین سال فعالیتش می ‌شود، افزود: سراج اردبیل در بحث سواد فضای مجازی، مدیریت فضای مجازی در خانواده ‌ها و تولید نام افزارهای فرهنگی، شبکه ‌های اجتماعی فعالیت مستمر داشته و نتیجه ‌های مطلوبی را به ارمغان آورده است.

رئیس سازمان فضای مجازی سراج در استان اردبیل بیان کرد: در سطح استان اردبیل و بین الملل فعالیت ‌های مختلف داریم و همچنین در بخش ‌های مختلف فضای مجازی با هدف نشان دادن فعالیت ‌های جبهه فرهنگی انقلاب فعال است.

رضایی با اشاره به اینکه حوزه فنی نرم ‌افزار حورا توسط سراج اردبیل انجام شده است، گفت: حورا نخستین‌ نرم افزار در ارتباط با شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) است که به صورت‌ جامع و قابل توسعه امروز رونمایی می ‌گردد.

وی افزود: قدردان تمام عزیزانی هستیم‌ که در تهیه و تولید نرم ‌افزارها ما را همراهی کرده ‌اند و این سازمان علاوه نرم افزار حضرت فاطمه زهرا(س) آماده است تا برای تمامی ائمه اطهار این اپلکیشن جامع و ماندگار را تهیه و تولید کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up