• شناسه خبر : 47709
  • تاریخ انتشار : 23 بهمن 1399 - 05:50

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از افزایش روستاهای صاحب گاز در مشگین شهر خبر داد.

 

گاز رسانی

 

سردار اسماعیلی در مراسم افتتاح پروژه‌ های گاز رسانی در مشگین شهر گفت: شهرستان مشگین شهر به لحاظ توسعه شبکه ‌های گاز رسانی و پروژه‌ های در دست اجراء به عنوان یکی از بزرگترین کارگاه‌ های گاز رسانی در استان مطرح می ‌باشد و خدمات ارزشمند شرکت گاز در گاز رسانی به روستا‌ها و ایجاد زیر ساخت ‌های لازم برای توسعه صنعتی در این شهرستان نسبت به سایر مناطق استان چشمگیر می ‌باشد.

وی افزود: پروژه گاز رسانی به روستا‌های خانم علیلو، مسدرق و لنج آباد با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه ‌های گاز رسانی بیش از ۷۰ خانوار روستایی شهرستان مشگین شهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می ‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در رابطه با حجم عملیات شبکه گذاری به منظور گاز رسانی به این روستا‌ها گفت: پروژه گاز رسانی به این ۳ روستا با ۱۰ کیلومتر شبکه گذاری به بهره برداری رسید که با احتساب این میزان؛ حجم شبکه گذاری در سطح شهرستان از ابتدا تاکنون به بیش از ۱۶۴۰ کیلومتر می ‌رسد.

اسماعیلی در پایان میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستا‌های این شهرستان را ۹۲ درصد عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از سایر پروژه ‌های در دست اجراء تا پایان سال ۱۴۰۰ شهرستان مشگین شهر از لحاظ گاز رسانی جزء شهر‌های سبز استان اردبیل خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up