• شناسه خبر : 47942
  • تاریخ انتشار : 26 بهمن 1399 - 09:43

رئیس اورژانس استان گفت: حادثه تلخ انفجار رخ داده استرس زیادی در یک آنِ واحد به همشهریان و اهالی محل حادثه وارد و کام همه را تلخ کرد.

 

194

 

مجید غریبانی گفت: حادثه تلخ دیروز صبح و انفجار رخ داده کام همه ما را تلخ کرد. خانواده های زیادی خسارت دیدند و داغدار عزیزانشان شدند. استرس زیادی در یک آنِ واحد به همشهریان و اهالی محل حادثه وارد شد. در این شرایط ویژه و بحران به وجود آمده اقدام سریع و فوری تکنسین ها و همکاران اورژانس در دریافت ماموریت و اعزام و رسیدگی به حال مصدومان و کاهش آلام آسیب دیدگان بی پناه شایسته تقدیر و ستایش است. گرچه ما نیاز داریم که همواره استانداردهای خود را بهبود بخشیم اما هماهنگی و اقدامات همکاران مطابق با دستورالعمل ها و در سطح مناسبی بود.

وی افزود: در کنار این موضوع، اقدامات مدیریتی و ستادی در سطح مدیر جانشین و EOC هم در سطح بسیار عالی بود. استقرار EOC در اورژانس بیمارستان فاطمی و همزمان حضور مستمر مدیر جانشین در صحنه و در هماهنگی کامل با اورژانس کشور، مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و رئیس دانشگاه و نیز هدایت اخبار و اطلاعات و اطلاع رسانی هایی که توسط اورژانس و روابط عمومی دانشگاه انجام شد موجب گردید بازار حدس و گمانه زنی ها نیز برچیده شود.

رئیس اورژانس استان بیان کرد: هماهنگی موثر، فوری و تلاش های همکاران حوزه درمان در بیمارستان فاطمی اردبیل بخصوص اورژانس بیمارستان نیز مکمل اقدامات انجام یافته بود و جای تقدیر ویژه دارد.

غریبانی تصریح کرد: از همه همکاران واحد دیسپچ، واحد ۸۰۰، واحد مشاوره پزشکان، مدیر جانشین، EOC هم به جهت اقدامات و هماهنگی های موثرشان سپاسگذارم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up