• شناسه خبر : 48543
  • تاریخ انتشار : 03 اسفند 1399 - 02:43

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: نظارت و بازرسی‌های عمومی برای آشنایی با نحوه فعالیت اصناف در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه با بازدیدهای سرزده از سطح بازار شاهد استقبال عمومی بودیم.

مغازه بازار

نشست رؤسای اتحادیه‌ها و اصناف اردبیل با حضور مسئولان و دستگاه‌های مربوطه برگزار شد و در این جلسه هر کدام از حاضران به نقطه‌نظراتی در این زمینه پرداختند؛ همچنین نسبت به رفع برخی از مشکلات و نیز مطالبات نظراتی ارائه شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ساماندهی اصناف انجام یافته است که سبب جلب رضایت عمومی شود.

در این باره مهدی اشجع، رئیس اتاق اصناف اردبیل صبح امروز در این جلسه اظهار داشت: نظارت و بازرسی‌های عمومی برای آشنایی با نحوه فعالیت اصناف در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه با بازدیدهای سرزده از سطح بازار شاهد استقبال عمومی بودیم که این روند ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به این که روند بازرسی‌ها و نظارت‌ها ادامه‌دار خواهد بود، گفت: با همکاری مرکز بهداشت شهرستان نظارت‌ها با جدیت ادامه دارد و در این زمینه تأکید ما بر این است که پروتکل‌های بهداشتی به صورت دقیق و حساسیت ویژه رعایت شود و در این زمینه در برخورد با واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و کسانی که قیمت کالا را درج نکرده‌اند هیچ کوتاهی در کار نیست.

رئیس اتاق اصناف اردبیل ادامه داد: بازدید از یک هزار و ۸۰۰ واحد صنفی انجام یافته و در حال حاضر به ۲۶۰ واحد صنفی اخطار، تذکر و جریمه داده شده است که در این راستا از تلاش‌های بی‌شائبه انجام یافته روسای اتحادیه‌ها نهایت تشکر و قدردانی را داریم که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

اشجع بیان کرد: در راستای بهبود وضعیت موجود و تشدید روند نظارت در ورودی پاساژها افرادی برای رعایت نصب ماسک و بهداشت فردی به‌کار گمارده شدند و در کنار آن‌ها با نزدیک شدن به ایام تعطیلات عید نوروز برای جلوگیری از سود بیش از حد اجناس باید نظارت‌ها بیشتر شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up