• شناسه خبر : 49018
  • تاریخ انتشار : 12 اسفند 1399 - 02:57

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ افزایش ۵ درصدی جرائم رانندگی در سال آینده مورد توجه قرار گرفته که بدون شک افزایش جرائم بازدارندگی را خواهد داشت.

پلیس راهنمایی رانندگی

ولی اسماعیلی اظهار داشت: افزایش جرائم رانندگی در کاهش تخلفات و سوانح رانندگی موثر است و در این زمینه در کشورهای توسعه یافته تنبیهات مالی برای کاهش تصادفات رانندگی بیشتر از ما مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ افزایش ۵ درصدی جرائم رانندگی در سال آینده مورد توجه قرار گرفته که بدون شک افزایش جرائم بازدارندگی را خواهد داشت البته در لایحه دولت نرخ جرائم رانندگی ۲ درصد تعیین شده بود که مجلس آن را به ۵ درصد افزایش داد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد:  پلیس نقش غیرقابل انکاری در کاهش تصادفات دارد و در این زمینه تاکنون شاهد کاهش تخلفات با تلاش‌های‌انجام یافته هستیم که امیدواریم اقدامات انجام یافته در کاهش تصادفات و نیز دستیابی به اهداف مورد نظر موفق عمل کند.

اسماعیلی ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که نسبت به تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم و برای بررسی وضعیت موجود آن طور که باید اقدام کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف‌سازی کنیم که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up