• شناسه خبر : 49317
  • تاریخ انتشار : 17 اسفند 1399 - 01:03

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: طرح نظارت اداره کل استاندارد ویژه ایام نوروز در استان اردبیل اجرا می‌شود.

مغازه بازار

هاشم علایی با اشاره به نظارت ویژه بر بازار در ایام نوروز اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق شهروندان، طرح نظارتی ویژه ایام نوروز با اولویت مراکز بر عرضه مواد غذایی، بهداشتی، شوینده‌ها، قطعات خودرو، ترازوهای مورد استفاده در میادین میوه و تره‌بار در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عرضه کالا در سطح وسیع و امکان سوءاستفاده برخی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا، لزوم تشدید نظارت بر بازار و همچنین کنترل نازل های سوخت مایع شامل بنزین و گازوئیل در جایگاه‌های عرضه در قالب طرح نوروزی انجام می‌شود عنوان کرد: طرح نظارتی نوروز از پانزدهم اسفندماه تا ۱۵ فروردین و با همکاری دیگر ارگان‌ها از جمله کارشناسان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان همزمان با سراسر کشور در دستور کار اداره کل استاندارد استان قرار گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در راستای برون‌سپاری بخشی از فعالیت های دولت به بخش خصوصی، شرکت‌های بازرسی تائید صلاحیت شده این اداره کل نیز در این بازرسی‌ها حضور فعال دارند.

علایی بیان کرد: کیفیت کالاهای عرضه شده در بازار در ایام نوروز به دقت رصد شده و چنانچه کالاهای موجود در سطح عرضه استان مغایر با استاندارد باشد، اقدامات حقوقی لازم با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان این نوع کالاها انجام می‌شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up