• شناسه خبر : 49335
  • تاریخ انتشار : 17 اسفند 1399 - 02:48

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نصب بیش از پنج هزار و ۷۹۰ انشعاب گاز طبیعی طی سالجاری در استان اردبیل خبر داد.

گاز

مهندس اسماعیلی در حاشیه جلسه کنترل پروژه که در ساختمان ستاد مرکزی این شرکت برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۷۹۰ فقره انشعاب گاز طبیعی در سطح استان نصب شده، افزود: با احتساب این میزان تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان به بیش از ۲۴۳ هزار انشعاب رسید که از این تعداد بیش از ۱۱۲ هزار انشعاب گاز در سطح شهرها و بیش از ۱۳۱ هزار انشعاب در سطح روستاهای استان نصب و به بهره برداری رسیده است.

وی اتمام فعالیت‌های گازرسانی را در آینده نزدیک نوید داد و گفت: با سبز شدن استان اردبیل از نظر گازرسانی و کاهش مراجعات به منظور نصب انشعابات، در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه نصب انشعابات شاهد کاهش ۲۲ درصدی در سطح استان هستیم و پیش بینی می شود در سال آتی با اتمام گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار روند نزولی نصب انشعابات نیز ادامه داشته باشد.

اسماعیلی اظهارکرد: از این تعداد انشعاب گاز طبیعی، بیش از ۳۶۰۰ فقره انشعاب در سطح روستاهای استان و مابقی در شهرها نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه بیش از ۶۳ درصد انشعاب های نصب شده مربوط به روستاهای سطح استان بوده است، خاطرنشان کرد: شهرهای مشگین شهر و اردبیل نیز به ترتیب دارای بیشترین تعداد انشعاب نصب شده طی سال جاری هستند.

اسماعیلی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت گاز استان اردبیل در گام دوم خدمت رسانی به هم استانی های عزیز پس از اتمام پروژه‌های گازرسانی و اعلام استان سبز از لحاظ گازرسانی در پی تسریع و تسهیل ارایه خدمات با استفاده از سامانه‌های خدمات غیر حضوری و ارتقاء سطح کیفی ارایه خدمات به مشترکین می باشد که بحمدالله در این حوزه نیز گام های موثری را برداشته است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up