• شناسه خبر : 49529
  • تاریخ انتشار : 23 اسفند 1399 - 02:43

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل گفت: با تلاش راهداران راه ۲۶۲ روستای استان برف‌روبی و بازگشائی شد و در حال حاضر راه ۲۳۰ روستا در شهرستان‌های گرمی، خلخال، کوثر، اردبیل، مشکین‌شهر و نیر مسدود است.

برف

کلیم‌الله وثوقی امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل اظهار داشت: با تلاش راهداران راه ۲۶۲ روستای استان برف‌روبی و بازگشائی شد و در حال حاضر راه ۲۳۰ روستا در شهرستان‌های گرمی، خلخال، کوثر، اردبیل، مشکین شهر و نیر مسدود است و اکیپ‌های راهداری با همه توان در حال بازگشایی این راه‌ها هستند.

عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت ۸۰ اکیپ‌ راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان اردبیـل را خاطرنشان کرد و افزود: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان اردبیـل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل بیان اینکه شهرستان‌های نیر و نمین با ۳۰ سانت و اردبیل و خلخال با ۲۰ سانت بیشترین بارش‌ها را داشته‌اند افزود: ۶ هزار و ۸۰۰ کیلومتر باند برف‌روبی انجام و ۲۰۱ نفر راهدار با ۱۱۷ دستگاه ماشین‌آلات در این برف مشغول خدمات‌رسانی به مردم بودند.

وثوقی تصریح کرد: در طرح زمستانی امسال ۴۲۰ نفر نیروی راهداری در گردنه‌ها، محورها و راهدارخانه‌های استان با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مستقر شده‌اند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up