• شناسه خبر : 49551
  • تاریخ انتشار : 23 اسفند 1399 - 02:24

رئیس اداره بنیاد شهرستان بیله سوار گفت: روز بزرگداشت شهدا در اسفند تلنگری برای مردم ایران برای آغاز سال جدیدشان با بیعت مجدد با شهیدان است.

شهدا

محمدعلی ماجدی ۲۲ اسفند ۹۹ بمناسبت روز برزگداشت شهدا قبل از خطبه های نماز جمعه هفته گذشته سخنرانی کرد.
وی اظهار کرد: روز بزگداشت شهدا در ماه و روزی نامگذاری شده که هر فرد ایرانی درحال آماده شدن برای عید نوروز است ولی درلابه لای این جنب و جوش و  شور و شوق و علاقه برای آماده شدن برای آغاز سال جدید باید یادمان نرود که مردانی بودند که برای تحقق آرامش امروز ما از گرانبهاترین و بالاترین سرمایه خویش گذشتند و در برابر تجاوزهای دشمنان ایستادند و با دادن خون خود زمین ایران اسلامی را لاله گون کردند.
ماجدی بیان کرد: شهدا به دشمنان اسلام نشان دادند که هر جا به اعتقادات و ارزش های اسلامی بی احترامی و یا توطئه کنند حاضرند از شیرین ترین و والاترین سرمایه خود یعنی جانشان بگذرند ولی یک قدم از آرمانها و اهداف شان که در اسلام تعیین و تبیین شده کوتاه نیایند.
وی افزود: روز بزرگداشت شهدا در اسفند تلنگری بزرگ برای مردم ایران است که هر سال جدید را با یک بیعت مجدد با هدای آغاز کنند و از حافظان شایسته ارزش ها و دستاوردهای شهدا که همان غزت و اقتدار است پاسداری کنند و با تلاش مضاعف در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت و کسب معرفت از آنان گام های بسزای بردارند.
رئیس اداره بنیاد شهرستان بیله سوار یادآور شد: خدمت در بنیاد شهید یک توفیق الهی می باشد چرا که خدمت به بهترین و عزیزترین بندگان نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد که لایق و شایسته تمام خدمات ارزنده هستند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up