• شناسه خبر : 49582
  • تاریخ انتشار : 24 اسفند 1399 - 12:55

مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در آستانه عید نوروز تشدید نظارت‌ها و فعالیت اکیپ‌های بازرسی بر صنوف را در مناطق مختلف استان شاهد خواهیم بود.

بازار دست فروشان

صالحیان در جلسه هماهنگی با اتحادیه‌های صنوف در اردبیل اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی همچنان اصلی‌ترین موضوع و محور کار خود را تأمین سلامت مردم در این شرایط حساس قرار داده و ما در انجام وظیفه خطیر بازرسی و نظارت بر صنوف، سعی می‌کنیم تا از هرگونه اخلال و بی‌نظمی در این حوزه جلوگیری کرده و به نوعی آرامش روحی و روانی را در بازار حاکم کنیم.

وی به ثبت شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۹۰ اشاره کرد و گفت: همشهریان می‌توانند کوچکترین تخلفات صنفی که با سلامت مردم در ارتباط باشد، از طریق این سامانه اعلام کنند که به محض ثبت شکایت رصد موضوع را در دستور کار قرار دهیم.

مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: امسال با تقویت اکیپ‌های نظارتی و فعالیت آنها تا پاسی از شب سعی می‌کنیم تا از اماکن مختلف بازدیدهای مکرر را انجام داده و به شکایت‌های مردمی به سرعت رسیدگی کنیم.

صالحیان افزود:‌ هر چند هنوز استان اردبیل به صورت نهایی مقصد سفر انتخاب نشده ولی تمرکز ما بر اماکن اقامتی، پذیرایی و رستوران‌های بین راهی است تا سلامت تهیه غذا و همچنین ارائه خدمات را مورد رصد و پایش قرار دهیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up