• شناسه خبر : 49847
  • تاریخ انتشار : 10 فروردین 1400 - 12:28

استاندار اردبیل گفت: ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل جهش تولید، سفر رییس جمهور به استان، از محل ماده ۵۶ و فایناس بانک مسکن برای پروژه شاخص کلور _درام تخصیص یافته است.

اکبر بهنام جو

اکبر بهنام جو در جریان سفر به شهرستان خلخال و بازدید از پروژه راه سازی کلور _ درام، عنوان کرد: قطعه اول از شهر خلخال تا بعد از شهر کلور به طول ۱۷ کیلومتر به مناقصه عمومی گذاشته شده و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن نیز با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال از محل فاینانس بانک مسکن و ماده ۵۶ به زودی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه از کیلومتر ۱۷ تا ۴۱ این پروژه با شتاب خوبی در حال احداث است،  گفت: شرکت جهاد نصر زنجان با توجه به حساسیت پروژه، ۴۱دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین را در این مسیر بکار گرفته و پیشرفت پروژه قابل قبول ارزیابی می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه پروژه راه اصلی خلخال به منجیل از جمله پروژه‌های راه‌سازی بزرگ استان اردبیل است، تصریح کرد: اواخر سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروه تزریق شده و تقریبا هیچگونه بدهی به پیمانکار وجود ندارد و مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیریت برنامه ریزی باهمکاری نماینده خلخال در تامین اعتبار تلاش می کنند.

وی اذعان کرد: هم اکنون ۲۰ کیلومتر از مسیر از سوی پیمانکاران مجری در حال ساخت بوده و ۱۱ کیلومتر نیز برای انجام آسفالت تا هفته دولت آماده می‌شود در واقع پروژه از بالاترین سطح اعتبارات راه سازی در سطح استان برخوردار است

استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه خلخال- منجیل از محل اعتبارات استانی و از سال ۸۷ با زیر پیمان رفتن ۶ کیلومتر شروع و تا قبل از آن هیچ‌گونه عملیات اجرایی در آن صورت نگرفته بود، این مسیر که از بخش شاهرود عبور می کند ۹۰ کیلومتر از مسافت دسترسی خلخال به تهران را کاهش می‌دهد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up