• شناسه خبر : 49927
  • تاریخ انتشار : 12 فروردین 1400 - 12:14

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از توزیع روزانه بیش از ۱۰۰ تن مرغ کشتار روز به قیمت مصوب در سطح استان خبر داد.

گوشت مرغ

رامین صادقی عنوان کرد: با تدابیر انجام شده در مجموعه سازمان صمت استان خوشبختانه در امر تامین و عرضه کالاهای اساسی در سطح استان هیچگونه کمبودی در بازار نیست و عرضه مستمر مرغ کشتار روز توسط سازمان صمت در روزهای اخیر در راستای روان سازی چرخه توزیع و رفع التهاب کالا بوده است.

صادقی در خصوص عرضه مرغ کشتار روز عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار روزانه بیش از ۱۰۰ تن مرغ کشتار روزبه قیمت مصوب در سطح استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد صف در برخی نقاط استان یادآور شد: با توجه به افزایش مصرف سرانه مرغ در سطح استان و از طرفی حجم بالای مسافران نوروزی به استان مصرف مرغ استان نسبت به شرایط عادی سال چند برابر شده است، لذا انتظار می‌رود هم استانی ها در این شرایط برای رعایت حال همه شهروندان به میزان مصرف مورد نیاز خریداری کنند .

رئیس سازمان صمت استان خاطرنشان کرد: به منظور تنظیم بازار، توزیع مرغ کشتار روز طبق همین روال در نقاط مختلف سطح شهر در حال انجام است و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: به منظور تعادل بازار، از ۲۸ اسفند ۹۹ بالغ بر ۱۶۰۰ تن مرغ کشتار روز به منظور تعادل بازار توزیع شده  و امروز، دوازدهم فروردین ماه نیز بیش از ۳۰۰ تن مرغ کشتار روز در سطح استان در حال توزیع است و این روند توزیع ادامه خواهد داشت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up