• شناسه خبر : 50231
  • تاریخ انتشار : 19 فروردین 1400 - 09:31

۲پسر بنگلادشی ساکن آمریکا پس از قتل ۴عضو خانواده‌شان به ضرب گلوله، به زندگی خود نیز پایان دادند.

قتل

بامداد دوشنبه گذشته به وقت محلی، پلیس شهر آلن در ایالت تگزاس آمریکا تماس عجیبی دریافت کرد.

تماس‌گیرنده پسر جوانی بود که می‌گفت برای دوستش به نام فرهان نگران است چرا که او پستی در اینستاگرام منتشر کرده و در آن نوشته که قصد خودکشی دارد. به‌دنبال این تماس، تیمی از مأموران راهی محل زندگی فرهان شدند. خانواده فرهان اصالتا اهل بنگلادش بودند که از مدت‌ها قبل به آمریکا مهاجرت کرده و ساکن شهر آلن شده بودند.

وقتی مأموران به محل زندگی خانواده فرهان رسیدند با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند. آنها با اجساد غرق خون فرهان، پدر، مادر، برادر، خواهر و مادربزرگ او روبه‌رو شدند که همگی به ضرب گلوله کشته شده بودند. در بررسی‌ صحنه جنایت سرنخ‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد فرهان و برادرش ابتدا اعضای خانواده‌شان را به قتل رسانده و پس از آن نیز دست به‌خودکشی زده‌اند.

یکی از افسران پلیس شهر آلن می‌گوید: بررسی‌ها نشان می‌داد که این دو برادر از قبل نقشه کشتن خانواده‌شان و در نهایت خودکشی را کشیده بودند. آنها اواخر هفته گذشته ابتدا ۴عضو خانواده‌شان را به قتل رسانده بودند و پس از آن حوالی شنبه به زندگی خودشان نیز پایان داده و خودکشی کرده بودند.

به‌گفته پلیس، پست‌های منتشر شده از سوی فرهان در شبکه‌های اجتماعی بیانگر نقشه او و برادرش برای این جنایت هولناک است. او در این پست‌ها نوشته که چرا قصد کشتن خانواده‌اش را دارد. او نوشته که از سال ۲۰۱۶با بیماری افسردگی دست و پنجه نرم می‌کرده و به‌نظر او تنها دلیل زندگی وجود خوشبختی است و اگر خوشبخت نباشد نباید زندگی کند.

او در این یادداشت‌ها نوشته بود که قصد خودکشی دارد و درصورت این کار اعضای خانواده‌اش بقیه عمر خود را با احساس گناه و ناامیدی سپری خواهند کرد و من فقط می‌توانم به آنها لطف کنم و آنها را با خود ببرم. پلیس می‌گوید که فرهان برادر ۲۱ساله‌اش را نیز در جریان نقشه خود گذاشته و او هم قبول کرده و پس از خرید سلاح، این نقشه را عملی کرده‌اند.
همشهری



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up