• شناسه خبر : 50516
  • تاریخ انتشار : 28 فروردین 1400 - 04:00

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افزایش نظارت و پایش بازار همزمان با ماه مبارک رمضان در اردبیل خبر داد.

بسته کالای غذایی

 

رامین صادقی گفت: در راستای وظایف ذاتی با رویکرد پیشگیرانه، ضمن مراقبت و پایش مستمر بازار و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی، خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم ‌افزایی اتاق اصناف در سطح خرده فروشی و استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار، ناظران افتخاری و انجام گشت‌ های مشترک به هنگام و هدفمند برنامه ‌ریزی شده است.

وی با اشاره به افزایش بازرسی ها از ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در استان اردبیل، بر هماهنگی با دستگاه ‌های ذی ‌ربط استان، نظارت بر فروش ‌های فوق ‌العاده اصناف و فروشگاه ‌های زنجیره‌ ای ضمن دریافت شکایت ‌ها و گزارش ‌ها تاکید کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: تمهیدات لازم در خصوص کالاهای اساسی برای ماه مبارک رمضان از سوی این سازمان انجام گرفته است و هیچ گونه کمبودی وجود نخواهد داشت.

صادقی در ادامه از شهروندان درخواست کرد تا شکایت ‌ها و تخلف ‌های صنفی مانند درج نکردن قیمت، گران ‌فروشی و کم ‌فروشی را برای رسیدگی از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل یا اداره ‌های مستقر در شهرستان‌ های تابعه اطلاع دهند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up