• شناسه خبر : 50530
  • تاریخ انتشار : 28 فروردین 1400 - 05:12

دبیر نهاد پیشرفت شهرستان گرمی گفت: تعامل و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد اهداف بنیاد مستضعفان نیاز است.

شهرخوان

 

علی قیطانی امروز در دیدار با ملا احمدی در مرکز صدا و سیمای اردبیل اظهار داشت: تعامل و همراهی دیگر دستگاه ‌ها در پیشبرد اهداف بنیاد مستضعفان در شهرستان گرمی، بر نقش پررنگ صدا و سیما در آگاه سازی و انتشار اقدامات بنیاد برای شناساندن آن به آحاد جامعه نیاز است.

وی افزود: تولیدات سیما با نگاه محرومیت ‌زدایی و توانمندسازی جوامع در حوزه‌ های مختلف خدمات رسانی در شهرستان گرمی در همراهی بنیاد علوی منجر به تولید آثار فاخر و ارزشمند خواهد شد.

دبیر نهاد پیشرفت شهرستان گرمی بیان کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در کنار بنیاد علوی بعنوان بازوی اصلی اجرای برنامه ‌های مختلف در حوزه توانمندسازی و ارائه خدمات متنوع در حوزه‌ های مختلف من جمله عمرانی و زیرساخت، اشتغال و معیشت، فرهنگی و اجتماعی برای جامعه هدف خود در شهرستان گرمی اقدامات موثر و برجسته ‌ای را آغاز کرده که تولید محتوای با ارزش و مخاطب پسند در این زمینه ‌ها در بخش‌ های خبر و تولیدات سیما در شرایط فعلی جامعه می ‌تواند بسیار امید آفرین باشد.

قیطانی با تاکید بر نقش اطلاع رسانی در شناساندن خدمات صورت گرفته بنیاد مستضعفان به مردم استان افزود: تعاملات بیشتر نهاد پیشرفت شهرستان و صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی منجر به جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی و پیشگیری از بسیاری معضلات خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up