• شناسه خبر : 51043
  • تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1400 - 05:30

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اردبیل گفت: بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

 

بسته کالای غذایی

مهدی افتخاری نیز در این برنامه با بیان اینکه از شیوع کرونا به همت ستاد در استان اردبیل، بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است گفت: همچنین اهدای ۹ هزار بسته معیشتی در جای جای استان اردبیل آغاز شده است که این کمک‌ها در قالب مرحله پنجم رزمایش کمک مؤمنانه انجام می‌شود تا به دست گروه‌های جهادی و نهادهای مردمی به نیازمندان واقعی و افراد مستحق برسد.

وی این بسته‌های معیشتی را شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب و حبوبات اعلام کرد و گفت: در کنار این بسته‌های معیشتی ۵۰ سری جهیزیه نیز برای نوعروسان تقدیم می‌شود تا به میمنت این روز مبارک زوجین راهی خانه‌های بخت شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اردبیل بیان کرد: قرار است در کنار توزیع بسته‌های معیشتی و جهیزیه برای نوعروسان از طریق ستاد اجرایی امام تا پایان سال بر اساس درخواست‌های آیت‌الله عاملی تفاهمنامه‌ای بین ستاد اجرایی با استانداری اردبیل به امضا برسد که با فروکش کردن کرونا و سفر رئیس ستاد اجرایی حضرت امام به استان این کار به انجام خواهد رسید.

وی این اقلام جهیزیه را شامل تلویزیون، یخچال، فرش، جارو برقی، سرویس چینی و سایر لوازم خانگی اعلام کرد و افزود: ارزش هر سری جهیزیه ۲۵ میلیون تومان بوده که اغلب خریدها از کالاهای ایرانی بوده است.

رئیس ستاد اجرایی امام در اردبیل افزود: تاکنون در قالب ۷۱۵ طرح اشتغالزایی که ستاد اجرایی حضرت امام پشتیبان آن بودند زمینه اشتغال برای دو هزار نفر در استان اردبیل فراهم شده است و امسال تلاش می‌کنیم تا از دو هزار طرح اشتغالزای دیگر حمایت کنیم تا زمینه اشتغال جوانان بیشتر در استان فراهم آید.

افتخاری به فعالیت ستاد اجرایی حضرت امام در تولید واکسن به صورت ملی اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با شعار ستاد پیشرفت و محرومیت‌زدایی در کنار حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در بخش دارو و درمان نیز ورود پیدا کرده تا با همکاری شرکت پخش البرز، داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی تأمین و توزیع شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up