• شناسه خبر : 51124
  • تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1400 - 02:36

استاندار اردبیل گفت: پایاب سد خداآفرین از اهم پروژه‌هایی است که تا پایان دولت درصدد بهره‌برداری از آن هستیم و در این زمینه تزریق اعتبارات مالی و رفع مشکلات اعتباری برای تکمیل پروژه با جدیت ادامه دارد.

اکبر بهنامجو

اکبر بهنامجو صبح امروز در جلسه تشریح وضعیت بهره‌برداری از آب‌های مرزی در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای بهره‌برداری از پروژه‌های آبی استان جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه تاکنون توجه ویژه‌ای به این زمینه شده است.

وی بیان کرد: پایاب سد خداآفرین از اهم پروژه‌هایی است که تا پایان دولت درصدد بهره‌برداری از آن هستیم و در این زمینه تزریق اعتبارات مالی و رفع مشکلات اعتباری برای تکمیل پروژه با جدیت ادامه پیدا کرده که بدون شک سبب گسترش تولیدات بخش کشاورزی در منطقه خواهد شد که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.

استاندار اردبیل ادامه داد: یکی از مسائلی که در این حوزه حائز اهمیت است بیشترین بهره‌وری از کم‌ترین ظرفیت‌ها است به طوری که با در نظر گرفتن کم‌ترین میزان بارش‌ها و خشکسالی‌ها در استان باید با تغییر روش و الگوی کشت در راستای ارتقای تولیدات گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up