• شناسه خبر : 51161
  • تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1400 - 02:41

امام جمعه عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت از تهیه ۴۰ سبد غذایی برای محرومان و نیازمندان توسط اعضای این کانون در ماه مبارک رمضان خبر داد.

غذای برنج

افندی «سید یاور مرادی»در اردبیل گفت: ۴۰ سبد غذایی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری نبی رحمت در بین محرومان و نیازمندان همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع شد.

امام جمعه عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل گوشت گرم، رب گوجه فرنگی، کره، مربا، روغن مایع، سویا، ماکارونی است که با همدلی و مشارکت خیرین تهیه شده بود.

وی افزود: در این طرح مومنانه ۲ گوسفند اهدایی ذبح و همراه با بسته های غذایی در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

افندی مرادی اضافه کرد: جهاد همدلی و کمک مومنانه در این شب های عزیز برای حمایت از خانواده های بی بضاعت و عمل به منویات مقام معظم رهبری است که امیدواریم مقبول درگاه احدیت باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت اظهار داشت: ویژه برنامه های قرآنی و فرهنگی نیز همچون سنوات قبل با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی در این ماه رحمت و مغفرت برگزار می شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up