• شناسه خبر : 51436
  • تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1400 - 02:11

مدیرکل ارشاد استان اردبیل گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده هنرواره اذان ایرانی با سبک مرحوم مؤذن‌زاده اردبیلی برگزار می‌شود.

 

عبدالله بحرالعلومی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هنرواره اذان ایرانی در اردبیل اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده هنرواره اذان ایرانی با سبک مرحوم مؤذن‌زاده اردبیلی برگزار می‌شود که در این هنرواره اداره کل ارشاد و دستگاه‌های فرهنگی همکاری و مشارکت همه‌ جانبه دارند.

وی بیان کرد: با توجه به تمدن و دیرینگی سنت اذان‌گویی در خاندان مؤذن‌زاده اردبیلی نقش والای آنان در این عرصه مشهود است و باید این مهم در جایی همانند استان اردبیل به صورت همه‌ جانبه تداوم یابد تا بتوانیم این جایگاه و قداست را حفظ کرده و با ارزش‌گذاری به مفاخر استان به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل ارشاد استان اردبیل با اشاره به محورها و موضوعات هنرواره اذان ایرانی نیز گفت: لزوم ترویج اذان‌گویی به سبک خاندان مؤذن‌زاده و نیز سایر مؤذنان استان و کشور یکی از برنامه‌های اساسی برای دستیابی به معنویت و ارج و قرب الهی است که در این زمینه استعدادیابی و شناسایی افراد مستعد در دستور کار است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up