• شناسه خبر : 51648
  • تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1400 - 03:13

حمید لطف اللهیان بیان کرد: با تصویب شورای شهر قرار شد برای ۱۱ نفر از کارگران حجمی حق بیمه چهار درصد سخت و زیان‌آور پرداخت شود تا مشکلاتی متوجه بازنشستگی آنها نشود.

پاکبان

شهردار اردبیل به پرداخت حق بیمه چهار درصدی کارگران حجمی در قالب مشاغل سخت و زیان‌آور اشاره کرد و ادامه داد: ما در حال حاضر از شرکت‌های فعال این مبلغ چهار درصد را کسر می‌کنیم اما مشکل ما مربوط به شرکت‌هایی است که در گذشته فعال بوده و هم اکنون هیچ فعالیتی با شهرداری ندارند و ما موظف هستیم حق بیمه چهار درصد را از دیون بلامحل پرداخت کنیم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی به هیچ وجه خود را طرف حساب با شرکت‌های پیمانکاری نمی‌داند و شهرداری موظف است این مبالغ را پرداخت کند تا مشکلات احتمالی رفع شود.

لطف اللهیان به ضرورت تأیید به موقع کمیته تطبیق در باب مصوبات شورا و ابلاغ سریع آن به شهرداری برای گره‌گشایی از مشکلات مردم تصریح کرد: ما در فرآیند تصویب تعرفه سال ۱۴۰۰ و کمک شهرداری به خانه ریاضیات با مشکل تفسیر قوانین در هیئت تدبیر روبه‌رو بودیم که بالاخره با دخالت هیئت حل اختلاف و صدور حکم صریح مشکلات حل شده است.

شهردار اردبیل گفت: امیدواریم کمیته تطبیق فرمانداری اردبیل به صورت شفاف و روشن تصمیم خود را اعلام کرده و از هرگونه موازی‌کاری در این زمینه و ابلاغ به موقع مصوبات خللی به وجود نیاید.

حمید لطف اللهیان



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up