• شناسه خبر : 52218
  • تاریخ انتشار : 10 خرداد 1400 - 10:11

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل از افزایش ده درصدی شعب اخذ رای در استان خبر داد.

انتخابات الکترونیک

بهروز ندایی در جلسه ستاد انتخابات استان تصریح کرد: شعبه هایی که بیش از هزار رای در آن اخذ شده بود به دو شعبه افزایش و یا یک شعبه سیار در آن دایر شده است.

وی بیان کرد: تمامی تعرفه های احراز هویت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای انتخابات  دریافت شده و در استانداری مستقر است.

ندایی تصریح کرد: به لحاظ زیرساختی از جمله خودرو و نیروی انسانی و تجهیزات لازم مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم و تمامی امکانات فراهم شده است.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه نزدیک ترین شعب به محل سکونت افراد اطلاع رسانی می شود،افزود: سامانه ای در وزارت کشور تهیه شده که نزدیک ترین شعبه  به افراد پیامک می شود.

وی به افراد رد صلاحیت شده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: افراد رد صلاحیت شده  در شوراهای اسلامی شهر  ۳۸ نفر هستند که می توانند به هیات نظارت استان اعتراض کنند.

ندایی بیان کرد:  تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ تا ۲۶ انجام و تبلیغات خارج از این محدوده زمانی غیرقانونی است.

در این جلسه فرمانداران شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای برگزاری انتخابات ارایه کردند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up