• شناسه خبر : 52324
  • تاریخ انتشار : 11 خرداد 1400 - 06:42

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود دولت پاسخگوی عملکرد خود در بورس باشد و در شرایطی که سرمایه مردم در بورس در حال نابودی است اقدامات اساسی و قابل توجهی برای رفع مشکلات کنونی پایه‌ریزی کند.

مجلس

سیدغنی نظری‌خانقاه اظهار داشت: انتظار می‌رود دولت پاسخگوی عملکرد خود در بورس باشد و در شرایطی که سرمایه مردم در بورس در حال نابودی است اقدامات اساسی و قابل توجهی برای رفع مشکلات کنونی پایه‌ریزی کند.

وی با اشاره به این که مردم اندک اندک کل سرمایه خود را در بورس از دست می‌دهند، گفت: انتظار داریم در این زمینه با عدالت‌محوری نسبت به حل مشکلات اقدام شود تا بتوانیم مردم را از شرایطی که نگرانی و دغدغه‌های آن‌ها را روز به روز افزایش دهیم خارج کنیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه با شرایط کنونی مردم از دولت دوازدهم هیچ رضایتی ندارند و در حالی که انتظار می‌رفت بدنه دولت نسبت به رفع مشکلات اقتصادی اقدام کند اما همچنان با رویه خود عمل کند و در این زمینه منفعت مردمی در کار نیست.

نظری‌خانقاه تصریح کرد: با توجه به این که مردم به دعوت دولت به بورس آمدند اما با شکست اقتصادی مواجه شدند و شاخص‌های بورس همچنان در حال سقوط است، برای مردم غیرقابل قبول بوده و سبب ضایع شدن حقوق مردم شده است که این مسئله نشان از سوءنیت‌ها در برابر حسن نیت مردم است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up