• شناسه خبر : 52334
  • تاریخ انتشار : 11 خرداد 1400 - 06:09

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ملاک ایجاد اشتغال طرح های اشتغال روستایی بیمه تامین اجتماعی یا بیمه صندوق اجتماعی روستاییان است.

اشتغال زنان در صنعت

اولین جلسه کمیته نظارت بر طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان اردبیل به ریاست ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی اقتصادی استاندار و با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان دستگاه‌های بخشی و بانک‌های عامل برگزار شد.

در این جلسه پرونده ۱۱ طرح و واحد تولیدی و اقتصادی که از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری دریافت تسهیلات بانکی کرده بودند مطرح و در رابطه با موارد عدم اجرای تعهدات تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دبیر کارگروه اشتغال استان اردبیل گفت: ملاک ایجاد اشتغال طرح‌ها ایجاد اشتغال بیمه تامین اجتماعی و یا بیمه صندوق روستایی است و طر‌ح‌هایی که به تعهدات خود عمل نکرده باشند بعد از اخطار کتبی تسهیلات دریافتی آنها دین به حال خواهد شد

رحیمی با توضیح فرآیند پرداخت این تسهیلات یادآور شد: طبق قوانین، تسهیلات اشتغال روستایی به صورت چند مرحله به صاحبان طرح‌های اشتغالزا جهت جلوگیری از هرگونه انحراف و تحقق اشتغال هدف گذاری شده پرداخت می‌شود.

وی متذکر شد: بانک ها و دستگاه های اجرایی ضمن اقدامات قانونی هرگونه انحراف طرح های اشتغالزای روستایی را به دبیرخانه این طرح گزارش دهند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up