• شناسه خبر : 52446
  • تاریخ انتشار : 13 خرداد 1400 - 09:59

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: با توجه به این که اصحاب قلم و رسانه در تعیین آینده کشور بی‌تفاوت نیستند، انتخاباتی پرشور و باشکوه پیش رو داریم.

انتخابات

عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۳ خردادماه، در نشست هم‌اندیشی با اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل، با محوریت انتخابات ۱۴۰۰ در اردبیل، اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و منظم در سراسر کشور و بالتبع استان اردبیل جزو برنامه‌های اساسی و مهم مسئولان و دستگاه‌های اجرایی است.

وی بیان کرد: با توجه به این که اصحاب قلم و رسانه در تعیین آینده کشور بی‌تفاوت نیستند، انتخاباتی پرشور و باشکوه پیش رو داریم که این موضوع نیز برای ما افتخارآفرین و بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران نیز گفت: امام راحل با حرکتی انقلابی، انقلاب فراملی را رقم و دنیا را در حیرت گذاشت که این یک اقدامی هنری و ارزشمند بود که برای دنیا مثال‌زدنی است.

بحرالعلومی تصریح کرد: ایران اسلامی با انقلاب جهادی سرنوشت جدیدی را رقم زد و در این زمینه نیز نقش آحاد مردم برای تعیین این سرنوشت بسیار مهم و اساسی بود و اصحاب فرهنگ و هنر نیز همیشه در این زمینه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: به خاطر حضور چشمگیر مردم در انتخابات، همیشه خاری بزرگ در چشم دشمنان فرو رفته و امسال نیز با حضور حدأکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی خواهیم کرد.

در ادامه، رضا قاسمیان، معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، نیز گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب محتوایی بود که برای ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب در تمامی ابعاد جامعه و براساس ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی و دینی تعریف شده است.

وی بیان کرد: تمامی فشار‌ها و مشکلات دشمنان برای تضعیف‌سازی ارزش‌های دینی و انقلابی ادامه دارد، اما همیشه این نقشه‌ها و توطئه‌ها نقش بر آب شده و با مشارکت حداکثری مردمی شأن و شخصیتی ماندگار در تاریخ نظام مقدس ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up