• شناسه خبر : 52782
  • تاریخ انتشار : 22 خرداد 1400 - 03:19

رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پیشگام در زمینه توسعه خوشه‌های صنعتی در استان اردبیل می باشد که تا به امروز در چندین پروژه مهم استان از ایده ها و ابداعات استادان و نخبگان این دانشگاه استفاده شده است.

 

شهرخوان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای افشین شیرزاده به مدیریت تامین اجتماعی استان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پیشگام در زمینه توسعه خوشه‌های صنعتی در استان اردبیل می باشد که تا به امروز در چندین پروژه مهم استان از ایده ها و ابداعات استادان و نخبگان این دانشگاه استفاده شده است.

وی افزود: در سال جدید به دنبال ایجاد اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری هستیم و این اقدام در قالب سرا‌های نوآوری و با هدف ایجاد زیرساخت برای حرکت دانشگاه در مسیر توسعه پژوهش و ارتباط با صنعت می باشد.

دکتر رسولی، بر آموزش کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران و نهادینه کردن فرهنگ بیمه ای در جامعه و هرگونه همکاری با تامین اجتماعی اعلام آمادگی کرد.

۴۷ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی می باشند

افشین شیرزاده به نقش سازنده ای دانشگاه در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان و تربیت نیروی انسانی برای مراکز اداری، تولیدی، خدماتی اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی متخصص، کار بلد و نخبه در پیشبرد اهداف سازمان تامین اجتماعی بسیار موثر می باشد.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل بین تامین اجتماعی استان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در سطح خوبی است، اظهار داشت: امیدواریم این همکاری و تعامل بین این دو مجموعه بیشتر از گذشته باشد و در توسعه منطقه موثر واقع شود.

شیرزاده افزود: اکثر شرکای اجتماعی و برخی از مردم از تعهدات این سازمان اطلاع کافی ندارند مراکز دانشگاهی و اساتید محترم در ترویج ، نشر و اشاعه فرهنگ بیمه ای و خدمات تامین اجتماعی می توانند نقش موثری در جامعه ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی می باشند، گفت: در راستای توسعه خدمات غیرحضوری، فرآیند بیمه شدن در تامین اجتماعی و استفاده از خدمات این سازمان سهل تر شده است و دانشجویان عزیز نیز می توانند در زمان تحصیل با انعقاد قرارداد بصورت مشاغل آزاد از مزایای سازمان بهره مند شوند.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up