• شناسه خبر : 53256
  • تاریخ انتشار : 05 تیر 1400 - 01:08

استاندار اردبیل گفت: همکاری و مشارکت دستگاه‌های قضائی استان برای رشد تولیدات و مجوزهای صنعتی نیازمند همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه است که سال گذشته تاکنون شاهد رشد صنعتی در استان بودیم.

اکبر بهنام جو

اکبر بهنامجو صبح امروز در دیدار با مسئولان دستگاه قضائی اردبیل اظهار داشت: همکاری و مشارکت دستگاه‌های قضائی استان برای رشد تولیدات و مجوزهای صنعتی نیازمند همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه است که سال گذشته تاکنون شاهد رشد صنعتی در استان بودیم.

وی با اشاره به این که توسعه واحدهای تولیدی و رشد صنعت نیازمند همکاری‌های بیشتر و گسترده‌تر است، گفت: همکاری قضائی به عنوان یک تسریع‌بخش در رشد صنعتی استان نقش شایانی ایفا کرده و به همین منظور درصدد استفاده از ظرفیت مسئولان اجرایی و دستگاه قضائی هستیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: تولیدات صنعتی و صدور مجوزهای صنعتی در استان لازمه اساسی است که به همین منظور برای توسعه واحدهای تولیدی و رشد صنعت نیازمند چکش‌کاری‌های بیشتر و ارتقای همکاری با حوزه قضائی به صورت مستمر و مداوم داریم.

بهنامجو تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اساسی در راستای بهبود وضعیت موجود کاهش آسیب‌های اجتماعی در بلندمدت است که با همکاری دستگاه‌های قضائی و فرهنگی در این زمینه می‌توانیم به دستاوردهای قابل قبولی دست یابیم و مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up