• شناسه خبر : 53303
  • تاریخ انتشار : 06 تیر 1400 - 01:04

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: عملکرد بودجه عمرانی استان اردبیل در سال ۹۹ بالغ بر سه هزار میلیارد تومان بوده است.

داوود شایقی

داوود شایقی عصر شنبه در چهارمین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: جا دارد از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب بودجه امسال قدردانی کنیم و تا پایان سال مالی تیرماه فرصت جمع‌بندی نهایی در این زمینه وجود دارد.

وی تصریح کرد: امسال هیچ گونه برگشتی به خزانه نخواهیم داشت و صد درصد اعتبارات استان در همه بخش‌ها جذب شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در مورد فروش اموال و اقدامات مناسب انجام شده در سال ۹۹ گفت: استان اردبیل در فروش اموال رتبه اول کشور را کسب کرد.

شایقی حمایت‌ها و پشتیبانی‌های استاندار اردبیل را در این زمینه یادآور شد و افزود: در سایه فروش اموال بخشی از منابع و پرداخت مطالبات و همچنین مطالبات کارکنان و بازنشستگان اختصاص یافت به گونه‌ای که تنها استانی هستیم که هیچ بازنشسته‌ای طلبی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی ندارد.

وی به توزیع مناسب اعتبارات هزینه‌ای در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: با در نظر گرفتن افزایش ۵۰ درصد و سایر پرداختی حقوق و رفاهی کارکنان به شکل کامل با همکاری امور اقتصادی، دارایی و ذیحسابی‌ها پرداختی اعتبارات هزینه‌ای انجام شده و ما هیچ مطالبه‌ای را به پرسنل و کارکنان به عنوان معوقه نداریم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up