• شناسه خبر : 53522
  • تاریخ انتشار : 12 تیر 1400 - 02:57

ئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: امسال ۴۳۸ میلیارد تومان بودجه برای آب روستایی استان جذب کردیم که پیگیر هستم تا مشکلات روستای یونجالو نیز در ارتباط با آب آشامیدنی از این محل برطرف شود.

صدیف بدری

صدیف بدری ظهر امروز در دیدار با مردم روستاهای یونجالو و آقبلاغ مصطفی‌خان نمین اظهار داشت: دیدار با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با هدف بررسی مشکلات اهالی اولویت اساسی است و به همین منظور در راستای پیگیری رفع این مشکلات تمهیدات لازم به عمل آمده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: امسال ۴۳۸ میلیارد تومان بودجه برای آب روستایی استان جذب کردیم که پیگیر هستم تا مشکلات روستای یونجالو نیز در ارتباط با آب آشامیدنی از این محل برطرف شود.

بدری تصریح کرد: تعیین تکلیف پرداخت مابه‌التفاوت هزینه طرح آبیاری تحت فشار حدود ۷۲۰ هکتار از اراضی روستا از محل آورده اهالی که مابقی از محل صندوق توسعه کشاورزی اختصاص یافته است، بهسازی راه دسترسی اصلی روستا به طول حدود ۱ کیلومتر، ضرورت تبدیل وضعیت منبع آب آشامیدنی روستا از زمینی به هوایی به سبب مسایل بهداشتی و تکمیل طرح هادی روستا و بهسازی معابر اصلی درون روستا از مهم‌ترین مطالبات اهالی روستا است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up