• شناسه خبر : 54085
  • تاریخ انتشار : 23 تیر 1400 - 02:56

با هدف توسعه برنامه‌های آموزشی و ترویجی در بخش کشاورزی، استودیو کشاورز به عنوان رخداد مهم رسانه‌ای در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد.

سموم کشاورزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز به کار این استودیو اظهار کرد: راه‌اندازی رسمی برنامه‌های اینترنتی کشاورزی در استان اردبیل اتفاق بسیار مبارک و مهمی است که در بخش‌های مختلف کشاورزی می‌تواند کارساز و تحول‌آفرین باشد.

ارژنگ عزیزی به حوزه‌های مختلف کشاورزی اعم از تغذیه، باغبانی، شیلات، امور دامی و… اشاره کرد و گفت: در همه این حوزه‌ها ضروری است تا در مسیر تقویت نظام بهره‌برداری از بخش کشاورزی آخرین یافته‌های علمی و تحقیقاتی به فعالان این بخش منتقل شود.

وی به راه‌اندازی رسمی استودیو کشاورز سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: مدیریت ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل باید صدای کشاورزان و بهره‌برداران را به گوش مسئولان برسانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: کشاورزان نیز به دنبال تولید و رشد بخش کشاورزی ضروری است تا طرح‌ها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به گوش مسئولان رسانده و از تجربیات علمی و تحقیقاتی کارشناسان این بخش استفاده کنند.

عزیزی با تاکید بر اینکه آخرین حلقه ارتباط با بهره‌برداران مروجین هستند، خاطر نشان کرد: در صورتی که ارشادات و راهنمایی‌های نادرست کشاورزان زمینه تأخیر و تعلل را در بخش تولید به وجود آورد، قطعاً ظرفیت سایر بخش‌ها نیز از بین خواهد رفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: روش‌های انبوهی از نوع آموزش و ترویج انتقال دانش و اطلاعات کشاورزی را برای بیش از ۱۲۰ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی استان با سطوح آگاهی و دانش متفاوت برنامه‌ریزی کردیم تا با همکاری نهادهای مختلف این امر اتفاق بیفتد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up