• شناسه خبر : 54608
  • تاریخ انتشار : 05 مرداد 1400 - 12:34

مدیرکل آموزش و پرروش استان اردبیل در حاشیه سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: هدایت تحصیلی همچنان اولویت آموزش و پرورش استان است و در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده است.

کلاس مدرسه

احمد ناصری با اشاره به اقدامات قبل از بازگشایی مدارس در استان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان اردبیل برای بازگشایی مدارس در آمادگی کامل به سر می‌برد.

ناصری با بیان اینکه در بازگشایی مدارس اصلی‌ترین استراتژی ما حفظ سلامت دانش‌آموزان است، گفت: تاکید آموزش و پرورش به برگزاری کلاس های درس بصورت حضوری است.

وی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین نوع آموزش حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس و به صورت چهره به چهره است، اظهار امیدواری کرد: هرچه سریعتر با قطع زنجیره ابتلا به این بیماری حضور ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان را در مدارس شاهد باشیم.

ناصری همچنین در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: آموزش و پرورش استان در خصوص هدایت تحصیلی، توسعه متوازن رشته ها، معرفی رشته های تحصیلی در هنرستان ها و تجهیز، تعمیر و بهسازی هنرستان ها اقدامات بی سابقه ای را انجام داده است.

وی افزود: برگزاری نشست ها و جلسات متعدد با مشاوران، مدیران هنرستان ها و مدارس متوسطه دوره اول که در استان که در راستای هدایت تحصیلی برگزار شد، پایه ای برای تحقق این امر در سال های آتی خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up