• شناسه خبر : 54632
  • تاریخ انتشار : 05 آبان 1401 - 01:54

پیش بینی هوای اردبیل در روز پنج شنبه و جمعه بر اساس نقشه های هواشناسی

پیش بینی هوای اردبیل در روز پنج شنبه و جمعه

پیش بینی هوای اردبیل


هوای سرد و بارشهای خفیف تا جمعه🌦️پیرو پیش آگاهی ها از حوالی سپیده دم امروز دوباره هوای سرد ، اغلب ابری و گاهی با مه و بارشهای خفیف بر غرب خزر و مناطقی از شمالغرب حاکم میشود.

تازه ترین نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره نشانگر شارش رطوبت از خزر و تقویت پرفشار به واسطهء لغزش هوای سرد و سنگین مستقر بر فراز قفقاز و شرق دریای سیاه است که اثرهای آن در غرب گیلان و پهنهء جنوبی استان اردبیل به شکل افزایش ابر و مه و بارش خفیف و متناوب باران در بعضی نقاط و در دشت اردبیل و ارتفاعات پیرامون به صورت آسمان ابری ، گاهی مه آلود و بارش خیلی خفیف باران و یا اغلب باران ریزه و در دیگر مناطق شمالغرب وزش باد ، گاهی افزایش ابر و احتمال رگبارهای خفیف زودگذر پدیدار خواهند شد. این وضعیت تا جمعه کم و بیش ماندگار است.در ارتفاعات بالای 1800 متر به صورت برف است.

از 6 آبان زبانهء یک ناوه از شرق دریای سیاه و آناتولی که با هوای سردتر همراهی دارد غرب خزر و شمالغرب را بطور نسبی جدی تر زیر تاثیر قرار میدهد.❄️طبق الگوی کنونی هفتهء دوم آبان سرد و پربارش با 95 درصد احتمال برفی شدن شهرهای سردسیر شمالغرب ازجمله اردبیل پیش بینی میشود. دربارهء اثرگذاری این سیستم به امید خدا بیشتر خواهیم گفت.توکلت علی الله ؛ مسعود وسیله ایردموسی

 


پیش بینی هوای اردبیل در روز پنج شنبه و جمعه

پیش بینی هوای اردبیل در روز پنج شنبه و جمعه



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up