• شناسه خبر : 54935
  • تاریخ انتشار : 11 مرداد 1400 - 04:41

رئیس جبه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل گفت: مدیریت شهری، یک مدیریت تخصصی بوده و با معاملات سیاسی هم‌خوانی ندارد‌.

شهرخوان

 

حبیب کوهی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازی‌های سیاسی در شهر اردبیل آسیب زا است، اظهار داشت: مدیریت شهری، یک مدیریت تخصصی بوده و با معاملات سیاسی هم‌خوانی ندارد‌.

وی با اشاره به اینکه در دولت آقای رئیسی، سهم خواهی جریان سیاسی نداریم، افزود: تمام نخبگان سیاسی، فراجناحی و افراد توانمند برگرفته از گام دوم انقلاب دور هم برامده‌اند تا شاهد تحول عظیم در کشور باشیم.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل بیان کرد: تحول عظیم در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی برای کشور خواست مردم از دولت رئیسی است که این دغدغه با مدیریت افراد سفارشی محقق نمی‌شود و رئیسی جلوی این زیاده‌خواهی ها را خواهد گرفت.

کوهی تصریح کرد: از منتخبین شورا می خواهیم که وارد بازی سیاسی نشده و بازیچه جریان‌های سیاسی قرار نگیرند و رشد و پیشرفت و توسعه شهری را در اولویت خود قرار دهند.

وی افزود: در صورت ادامه این روند و دخالت یکی از نمایندگان در مسائل شهری، طبق صلاحدید پشت پرده این معاملات سیاسی را افشا کرده و مانع از آسیب به شهر خواهیم شد‌.

رئیس جبه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل گفت: اصالت جریان اصولگرایی قابل معامله برای منافع شهری نیست و احزاب اصولگرا خطوط قرمز مشخص در برابر منفعت جویی افراد دارند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up