• شناسه خبر : 54984
  • تاریخ انتشار : 12 مرداد 1400 - 01:00

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص مبلغ یک‌هزار و ۳۷۶ میلیارد تومان برای طرح‌های نیمه تمام این استان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

راه آهن

داود شایقی روز سه‌شنبه در این زمینه اظهار کرد: در نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد با پرداخت مطالبات طرح‌هایی که در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل اعتبار اخذ کرده بودند، سرعت گیرد و این مطالبات به صورت قطعی برای طرح‌های مطرح شده از سوی محمدباقر نوبخت پرداخت خواهد شد.

وی افزود: برای مطالبات راه‌آهن اردبیل میانه ۳۲۰ میلیارد تومان، مطالبات راه‌های روستایی استان اردبیل ۶۶ میلیارد تومان، مطالبات پایاب سد خداآفرین ۲۱۰ میلیارد تومان و مطالبات راه اردبیل- مشگین‌شهر- اهر نیز ۵۰۰ میلیارد تومان تعهد شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: مطالبات راه سربند- مشگین‌شهر- پارس‌آباد ۴۰ میلیارد تومان، مطالبات سه راهی رضی- امیرکندی- گرمی ۳۵ میلیارد تومان و مطالبات کلور- درام ۱۵ میلیارد تومان بود که مقرر شده است تا نسبت به پرداخت این اعتبارات هم اقدام شود.

وی اضافه کرد: تجهیز و تعمیر بیمارستان کرونایی بوعلی اردبیل نیز حائز دریافت ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است که به دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در اسرع وقت با پرداخت این مطالبات طرح‌های مورد نظر به اتمام می‌رسند.

شایقی همچنین گفت: دستور اعطای مجوز ماده ۵۶ راه‌آهن به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از بانک رفاه و ماده ۵۶ راه سرچم به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از بانک صادرات توسط نوبخت صادر شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up