• شناسه خبر : 55062
  • تاریخ انتشار : 14 مرداد 1400 - 01:29

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: کارشکنی‌های اداره کل ورزش و جوانان با هیئت فوتبال استان تمامی ندارد و در سال‌های اخیر بسیاری از فعالیت‌های هیئت فوتبال را به تعویق انداخته است.

استادیوم فوتبال

صمد نوتاش عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل به چالش‌های هیئت فوتبال استان اشاره و اظهار کرد: اصلی‌ترین چالش ما کارشکنی‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف توسعه فوتبال در اردبیل است که زمینه کارشکنی و شکایت‌بازی‌های مکرر را به وجود آورده است.

وی اظهار کرد: در حالی که ما تلاش می‌کنیم بهترین زیرساخت فوتبال را برای علاقمندان در اردبیل فراهم کنیم و منظم‌ترین مسابقات فوتبال و فوتسال را برگزار می‌کنیم اما کارشکنی‌ها به حدی است که اجازه نمی‌دهند زمین چمن مصنوعی که به همت ای. اف. سی احداث شده و همچنین ساختمان هیئت فوتبال به نام هیئت فوتبال ثبت شده و در این زمینه شکایت به مراجع قضائی و پیگیری پرونده به شکل زمان بر ادامه پیدا کرده است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: با پیگیری‌های مکرر و از فرصت به وجود آمده برای احداث زمین چمن مصنوعی در اردبیل به همت ای. اف. سی و با قرارداد ۱۵ ساله واگذاری زمین به هیئت فوتبال اقدامات قانونی آغاز شد اما ورزش و جوانان و مدیرکل آن در شرایط کنونی با کارشکنی‌های مکرر اجازه نمی‌دهد تا این زمین چمن مصنوعی به بهره‌برداری برسد.

نوتاش افزود: در کنار این امر بعد از سال‌ها تأخیر و تعلل اداره کل ورزش و جوانان اجازه انتقال سند ساختمان هیئت فوتبال را به نام این هیئت نمی‌دهد و کارها در یک روند تأخیر و تعلل دادگاهی همچنان بی‌نتیجه در جریان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در اردبیل فاقد زمین چمن فوتبال هستیم و حتی امکان بهره‌برداری زمین ورزشگاه علی دایی و تختی برای هیئت فوتبال وجود ندارد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up