• شناسه خبر : 55311
  • تاریخ انتشار : 19 مرداد 1400 - 01:10

مراسم تودیع و معارفه فرمانده و جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان با حضور مسئولان برگزار شد.

سپاه

مراسم معارفه و انتصاب فرمانده و جانشین سپاه استان اردبیل امروز همزمان با اول ماه محرم با حضور سردار علی فدوی جانشین کل سپاه پاسداران، سردار بابازاده فرمانده قرارگاه عاشورا، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل و مسئولان استانی برگزار شد.

در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا به امروز در حل مشکلات کشور موفق عمل کرده است، اظهار داشت:  باید دقت داشت که سپاه صرفاً نظامی نیست و در مقاطع مختلف علمی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی نیز به خوبی ظاهر شده و در این مسیر پیشقدم است که درخشش سپاه را مدیون فرماندهان مقتدر آن هستیم.

عاملی با بیان اینکه مجموعه عظیم سپاه پاسداران مورد وثوق و اعتماد مردم است، افزود: حفظ عزت و اقتدار سپاه پاسداران جز واجبات است که باید تلاش خود را انجام دهیم تا جایگاه سپاه در کشور بیش از این تبیین شود و با همین روحیه جهادی و خدمتگزاری عزت سپاه را ان شاءالله حفظ خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم افزود: تسلیت گفتن این ایام کار درستی نیست زیرا تسلیت به معنای فراموش کردن است و قرار نیست ما واقعه کربلا و امام حسین را فراموش کنیم و امام حسین با جامعیتی که دارد سرمایه بسیار نفیسی برای ما است که باید مدرسه حسینیت در سیاست، تربیت، انتخابات، خانواده ما حضور داشته باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up