• شناسه خبر : 55431
  • تاریخ انتشار : 20 مرداد 1400 - 10:35

محمود صفری با ۱۱رای بعنوان شهردار اردبیل انتخاب شد.

 

محمود صفری

 

محمود صفری امروز در دومین جلسه رسمی شورای شهر با ۱۱رای بعنوان شهردار اردبیل انتخاب شد.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تا ۱۸ مرداد ماه ۱۳ نفر برای عهده‌داری سمت شهرداری اردبیل برنامه داده بودند که محمدصادق اصغری کله‌سر، برزگر جلالی، داودزاده، شوقی، معنوی، کریمی، تراز، علیپور، عطرخانی، عادلی، فیضی، صفری و امانی کاندیدای عهده‌داری شهرداری اردبیل بودند.

جواد انصاری خاطرنشان کرد: با انصراف تعدادی از این نفرات و عدم تائید برخی از کاندیداها در بررسی اعضای شورای شهر اردبیل در نهایت سه نفر به مرحله نهایی راه یافتند که براتعلی شوقی، محمد فیضی و محمود صفری از جمله این چهره‌ها بودند.

وی ادامه داد: با انصراف محمد فیضی اعضای شورای شهر قبل از جلسه رسمی به مدت ۱۵ دقیقه با برنامه‌ها و دیدگاه‌های دو کاندیدای شهرداری اردبیل شوقی و صفری آشنا شده و در نهایت در صحن علنی رای‌گیری بین این دو نفر انجام شد و محمود صفری با کسب ۱۱ رای از ۱۱ عضو شورای شهر به عنوان شهردار اردبیل معرفی شد.

گفتنی  است محمود صفری در سال ۱۳۸۵ به عنوان رییس اداره املاک ( رئیس زمین شهری ) و از سال ۱۳۸۷ به عنوان معاون املاک و حقوقی که متشکل از ۳ اداره ( املاک ، حقوقی ، فنی مهندسی ) می‌باشد، منصوب می‌شود و همزمان کارشناسی ارشد رشته حقوق را در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اخذ می نماید.

فعالیت‌های وی در اتمام طرحها، مساکن مهر و برنامه های تکلیفی و اخذ رتبه های برتر در این زمینه باعث تقدیر و دریافت لوح مخصوص از طرف وزیر و و ریاست محترم جمهوری می گردد.

وی همزمان به صورت افتخاری، خادم دارالقرآن بوده و از سال ۱۳۸۲ تا به امروز مدیریت این موسسه عاام المنفعه و خیریه را بر عهده دارد.

دارالقرآن الکریم استان اردبیل دارای ۱۴ مرکز قرآنی شهرهای استان و ۱۰ مدرسه با رویکرد قرآنی در شهر اردبیل بوده و همچنین برای تامین هزینه های و توسعه مراکز قرآنی اقدام به راه اندازی کارخانه شن و ماسه و بتن آماده نموده و توانسته نزدیک برای ۹۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی نماید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up