• شناسه خبر : 55515
  • تاریخ انتشار : 24 مرداد 1400 - 08:21

به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تقدیر از زحمات خبرنگاران عزیز در انعکاس عملکرد دستگاههای استانی نشست خبری آقای فرهنگ سرپرست صندوق استان…

وام

به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تقدیر از زحمات خبرنگاران عزیز در انعکاس عملکرد دستگاههای استانی نشست خبری آقای فرهنگ سرپرست صندوق استان اردبیل با اصحاب رسانه استان برگزار شد.

فرهنگ در این نشست ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه خبر گفت: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

وی با اشاره به پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه افزود: جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم. بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل از پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به میزان ۹۶ میلیارد تومان از ابتدای سال ۹۷ تا به امروز خبر داد.

طهماسب فرهنگ ۱۸ مرداد در نشست‌ خبری خود با خبرنگاران با اشاره به اینکه حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک و ایجاد اشتغال منطقی و واقعی از اهداف اصلی صندوق کارآفرینی امید می باشد، خاطرنشان کرد: از سال ۹۷ تاکنون یک هزار و ۲۹۸ فقره تسهیلات اشتغال از محل منابع تلفیقی به میزان ۹۶ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۵۴ نفری پرداخت شده است.

به گفته وی، در کنار آن در سال‌جاری از محل منابع داخلی و تفاهم‌نامه‌های همکاری صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل برای ۴۹۵ فقره طرح اشتغال، تسهیلاتی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up