• شناسه خبر : 55536
  • تاریخ انتشار : 25 مرداد 1400 - 05:45

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از بهره مندی بیش از ۴ هزار مشترک جدید از نعمت گاز طبیعی در سطح استان خبر داد.

علمک گاز

سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: طی سال جاری ۴ هزار و ۱۸۸ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب این شرکت گردیده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۱۵ هزار ۳۰۸ مشترک رسیده است.

او در رابطه با نحوه جذب مشترکین روستایی و شهری در استان افزود: از تعداد ۴ هزار ۱۸۸ مشترک جدید تعداد ۲ هزار و ۷۰۸ مشترک شهری و تعداد ۱ هزار و ۴۸۰ مشترک نیز در روستا‌های تازه گازدار شده به جمع مشترکین پیوسته اند که در مجموع شرکت گاز استان هم اکنون به بیش از ۳۷۶ هزار مشترک شهری و بیش از ۱۳۸ هزار مشترک روستایی خدمات ارایه می‌نماید.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در ادامه از اتمام قریب الوقوع پروژه‌های گازرسانی به روستا‌ها در آینده‌ای نزدیک سخن به میان آورد و اظهار داشت: پروژه‌های گازرسانی به ۱۲۱ روستای استان نیز در دست اجراء می‌باشد که با بهره مندی این روستا‌ها از گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد شرکت در خصوص نصب انشعابات گاز طبیعی نیز اشاره کرد و گفت: طی چهار ماهه ابتدایی سالجاری تاکنون تعداد ۱ هزار و ۵۹۷ عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب گردیده که در مجموع تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تاکنون به ۲۴۸ هزار و ۶۲۲ انشعاب رسیده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up