• شناسه خبر : 55608
  • تاریخ انتشار : 26 مرداد 1400 - 12:19

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به همراه معاون توسعه واحد اردبیل و رئیس کار گروه توسعه مدیریت و منابع استان از واحد مشگین شهر و چند مجتمع در زمینه صنعت گردشگری بازدید کرد.

اسحاق رسولی، در این بازدید ضمن در جریان قرار گرفتن از نزدیک روند فعالیت های واحد، به بررسی چالش ها و ارائه راهکارهای لازم پرداخت. وی در جمع هیات ریسه و مدیران حوزه های مختلف واحد مشکین شهر با بررسی عملکرد برنامه و بودجه سال قبل و پیش بینی های بودجه سال آتی این واحد استفاده از امکانات و سرمایه های انسانی را از موثرترین ابزار توسعه عنوان کرد.

وی با اشاره به ماموریت واحدها در راستای تبدیل شدن به دانشگاه مسئله گرا تصریح کرد: دانشگاه با برون رفت از روزمرگی بایستی به نیازها و مسائل توسعه ای منطقه بپردازد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل همچنین به لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های نیروی علمی و انسانی دانشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه و تمرکز بیشتر به نقاط مثبت و توانمندی های افراد در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه می‌توان به سمت فرهنگ سازمانی مطلوب و رشد و پیشرفت حرکت کرد. برعکس این موضوع یعنی تمرکز به نقاط منفی افراد و پرداختن به موضوعات غیرمهم باعث رکود و پرداختن به حواشی می شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up