• شناسه خبر : 55824
  • تاریخ انتشار : 31 مرداد 1400 - 01:04

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: صنایع کوچک نقش مهم و حیاتی در اقتصاد کشورها ایفا می‌کنند و این نوع صنایع به عنوان ستون اصلی خلاقیت و تولید یک کشور محسوب می شوند.

شهرک صنعتی

محمد اهلی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: صنایع کوچک نقش مهم و حیاتی در اقتصاد کشورها ایفا می‌کنند و این نوع صنایع به عنوان ستون اصلی خلاقیت و تولید یک کشور محسوب می شوند.

وی افزود: صنایع کوچک به دلیل داشتن ظرفیت‌های بالقوه از قبیل نیروی انسانی گسترده و نعمت های فراوان خدادادی، شرایط برای رشد و توسعه آن بسیار آسان‌تر و زودبازده‌تر از صنایع بزرگتر است.

اهلی تاسیس شرکت شهرک های صنعتی را بر اساس همین ضرورت توجه به صنایع کوچک برشمرد و گفت: در یک نگاه ساده می توان وظایف شرکت شهرک های صنعتی را در سه بخش تملک اراضی و تامین زیرساخت ها، ارائه مشوق های سرمایه گذاری و همچنین ارائه خدمات حمایتی به صنایع کوچک عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: این شرکت در بخش تامین زیرساخت ها تلاش نموده است تا با تملک اراضی مورد نیاز و تامین اعتبارات لازم، نسبت به آماده سازی و فراهم نمودن بسترهای مناسب از قبیل تامین آب، برق، گاز، مخابرات، فیبر نوری، معابر و مسیرهای دسترسی، ایستگاه های آتش نشانی، تصفیه خانه فاضلاب، فضای سبز و سایر خدمات مرتبط برای سرمایه گذاران اقدام نماید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up