• شناسه خبر : 56059
  • تاریخ انتشار : 03 شهریور 1400 - 01:30

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: متاسفانه در جنگ اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداشته‌ایم که یکی از علت‌های آن مغفول ماندن آموزش‌های لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره) کارنامه قابل قبولی از خود به یادگار گذاشته‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر به خاطر این کارنامه است که برنامه‌های گرامیداشت آن دوران باشکوه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه در جنگ اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداشته‌ایم که یکی از علت‌های آن مغفول ماندن آموزش‌های لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است در صورتی که اگر این آموزش‌ها در جامعه ارائه شود می‌تواند گره‌گشا باشد و به بهره‌وری کمک کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در تمام مواقع ضروری کشور به عنوان سقای انقلاب نقش خود را به خوبی ایفا کرده است، یادآور شد: امروز جهاد دانشگاهی با خدماتی که در کشور ارائه می‌کند نقش سردار شهید تهرانی‌مقدم که یکی از نوابغ نظامی و علمی کشور بود، را ایفا می‌کند چرا که هم فعالیت‌های پژوهشی انجام می‌دهد، هم پشتیبانی می‌کند و هم راه نشان می‌دهد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل، عقد تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی را فتح بابی برای انجام برنامه‌های کاربردی و توسعه‌ای مشترک خواند و ادامه داد: موضوع همکاری و مشارکت در این تفاهم نامه، فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، خدمات مشاوره‌ای و درمانی، کارآفرینی و توسعه کمی و کیفی همکاری‌های علمی و بنیادی است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up