• شناسه خبر : 56963
  • تاریخ انتشار : 21 شهریور 1400 - 01:15

محمود صفری در معارفه خود به عنوان شهردار اردبیل بر ضرورت خروج شهرداری اردبیل از سیاست‌زدگی تاکید کرد.

 

محمود صفری

 

محمود صفری در آئین معارفه خود به‌عنوان شهردار اردبیل، از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تبدیل کل مساحت باغ واقع در حدفاصل میدان بسیج تا میدان ارتش به پارک و فضای سبز عمومی خبر داد و گفت: کارهای تملک این باغ بزرگ انجام گرفته و به شهروندان عزیز این نوید را می‌دهم حتی یک وجب ساخت و ساز در این باغ انجام نخواهد گرفت.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در ۲۰ مرداد رای اعتماد شورا برای خدمت به مردم شریف اردبیل را قبول کردم، ادامه داد: با تلاش صبح تا شب و با همت مردم و کارکنان مجموعه شهرداری تلاش خواهیم کرد تا بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی ها را جبران کنیم.

صفری با اذعان به اینکه در عرض این ۲۵ روز بار‌ها طی بازدید از پروژه پل قدس، در کنار بررسی تمام امور حدود ۱۸ میلیارد تومان از بدهی های پیمانکاران را تسویه کردیم، افزود: این پروژه به حدی با تاخیر مواجه شده بود که عمده شهروندان نسبت به اتمام طرح در چند ماه آینده امیدوار نبودند، اما تلاش شبانه روزی حدود ۱۵۰ نفر در پروژه و با تمهیداتی که اندیشیده‌ایم، تا در عرض یک ماه آینده عبور از عرشه اصلی پل قدس ممکن و تا سه ماه آینده کل پروژه برای استفاده عموم آماده خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از میان مجموعه پروژه هایی که با مشارکت قرارگاه خاتم آغاز شده، پل شهید سلیمانی تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات پل نیایش سرعت می گیرد و پروژه تعریض پل بسیج را هم در آینده نزدیک آغاز خواهیم کرد.

شهردار اردبیل با اشاره به برنامه احداث دو زیرگذر جدید در تقاطع های حافظ و ججین، افزود: تلاش می کنیم تا دهه فجر امسال این پروژه‌ها عملیاتی شود و از سوی دیگر در ارتباط با نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اردبیل با جذب اعتبار از محل تضمین اوراق مشارکت از سوی بانک ملی، اقدام کرده‌ایم.

صفری همچنین تاکید کرد: شهرداری اردبیل را باید از سیاست‌زدگی خارج کنیم و این مجموعه را به سمت و سوی خدمت صادقانه برای عموم شهروندان سوق دهیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up